• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

ERASMUS

video

 

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus

Εκπαιδευτικοί της ΤΕΣΕΚ Λάρνακας σε προγράμματα εκπαίδευσης Erasmus+

σε Ευρωπαϊκές χώρες

Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ Σχολικής Εκπαίδευσης, ομάδα εκπαιδευτικών
της ΤΕΣΕΚ Λάρνακας έλαβε μέρος στο ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς,
με τίτλο "Upgrading Vocational Education in the Cypriot Context, promoting inclusion,
administrative and organizational competences (2020-1-CY01-KA101-065797).
Το πρόγραμμα είχε ως σκοπό την επιμόρφωση, την αναβάθμιση εκπαιδευτικών τεχνικών-
μεθόδων σε θέματα εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, στην ειδική εκπαίδευση παιδιών με
ειδικές ανάγκες και σε μαθητές με περιορισμένες ευκαιρίες μάθησης όπως μετανάστες και
μαθητές προερχόμενοι από χαμηλό κοινωνικοοικονομικό επίπεδο.
Το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει δράσεις εκπαίδευσης σε δομημένα εκπαιδευτικά σεμινάρια
και συμμετοχή σε Σκιώδη Εργασία σε άλλες Τεχνικές Σχολές στην Ελλάδα.
Πρώτο σεμινάριο με τίτλο: “Effective Classroom management”.
Η διαχείριση της τάξης είναι η διαδικασία που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί, για να
διασφαλίσουν ότι τα μαθήματα στην τάξη διεξάγονται ομαλά, χωρίς παρεμβατικές
συμπεριφορές από μαθητές, οι οποίοι διακυβεύουν την παράδοση της διδασκαλίας.
Περιλαμβάνει την πρόληψη της διασπαστικής συμπεριφοράς, καθώς και την
αποτελεσματική ανταπόκριση σε αυτήν αφού συμβεί.
Δεύτερο σεμινάριο με τίτλο: “Blended Learning”.
Η μικτή ή η υβριδική μάθηση, επίσης γνωστή ως διδασκαλία μέσω τεχνολογίας,
διδασκαλία βελτιωμένη στον ιστό ή διδασκαλία μεικτού τρόπου λειτουργίας, είναι μια
προσέγγιση στην εκπαίδευση που συνδυάζει διαδικτυακό εκπαιδευτικό υλικό και ευκαιρίες
για διαδικτυακή αλληλεπίδραση με μεθόδους διδασκαλίας, που βασίζονται σε φυσικούς
χώρους.
Τρίτο σεμινάριο με τίτλο: “Μέθοδοι εκπαίδευσης μέσω STEM”.
Το STEM είναι ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο που χρησιμοποιείται παγκοσμίως. Το ακρωνύμιο
αναφέρεται στους ακαδημαϊκούς κλάδους της επιστήμης, της τεχνολογίας, της μηχανικής και
των μαθηματικών, οι οποίοι μπορούν να εφαρμοστούν στην εκπαίδευση σε προγράμματα
σπουδών στα σχολεία, με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας στον τομέα της
επιστήμης και της τεχνολογικής ανάπτυξης.
Τα υπόλοιπα προγράμματα είχαν ως δράση την ‘Σκιώδη εργασία’. Αυτή η δράση
περιλάμβανε την παρακολούθηση και την παρατήρηση ενός άλλου εκπαιδευτικού, για
ανταλλαγή μεθοδολογιών, όπως και τον τρόπο συνεργασίας γονέων-σχολείου, προκειμένου
να βοηθήσουν τους μαθητές σε θέματα συμπεριφοράς και στη μεγιστοποίηση των
μαθησιακών τους αποτελεσμάτων. Επίσης, παρουσιάστηκε η μεθοδολογία μιας σχολικής
επιθεώρησης, αλλά και αυτοαξιολόγησης από το συγκεκριμένο σχολείο.

 

ERASMUS 2021-2022                    ERASMUS 2022-2023